Case study
Strategiczne partnerstwo i optymalizacja komunikacji biznesowej
Tide Software
O firmie

Dzięki zaawansowanemu narzędziu Tide Platform, klienci firmy mogą integrować komunikację poprzez SMS/MMS/RCS, e-mail, komunikatory (WhatsApp, Messenger), wiadomości głosowe (VMS), infolinię oraz autorski system call center.
Tide Software obsługuje rocznie ponad 3 miliardy zdarzeń telekomunikacyjnych, w tym 1 miliard połączeń głosowych, 1,5 miliarda wysłanych wiadomości SMS, 600 milionów e-maili oraz ponad 155 milionów wiadomości MMS.
Zdaniem Klienta
Współpraca z T-Mobile to przykład strategicznego partnerstwa spółki technologicznej i operatora, dzięki któremu klienci biznesowi otrzymują kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne. Nasza firma poszukiwała silnego partnera, który zapewni infrastrukturę telekomunikacyjną oraz kompleksowe usługi w zakresie wysyłki wiadomości i realizacji połączeń głosowych. T‑Mobile, dzięki zaawansowanej infrastrukturze i niezawodności, idealnie wpisał się w nasze potrzeby. Z kolei Tide Software dostarczyło klientom T‑Mobile dodatkowe usługi, takie jak rotacja numeracją, co pozwoliło istotnie zwiększyć dodzwanialność u klientów i poprawić efektywność ich działań.
Wiceprezes Zarządu Tide Software

Podjęte
wyzwanie
Tide Software należy do grona dostawców rozwiązań technologicznych m.in. dla T‑Mobile. W odpowiedzi na dynamicznie rosnącą liczbę klientów spółka technologiczna przy współpracy z T‑Mobile poszukiwała rozwiązań zwiększających możliwości swojej infrastruktury komunikacyjnej.
Kluczowym wyzwaniem było połączenie infrastruktury i usług T‑Mobile z nowatorską technologią telekomunikacyjną Tide Software.
Czego poszukiwał partner?
Tide Software potrzebowało dostawcy stabilnej infrastruktury telekomunikacyjnej, który zagwarantowałby sprawną wysyłkę wiadomości i realizację połączeń głosowych.
Współpraca ta umożliwiła z kolei T‑Mobile rozszerzenie oferty o rozwiązania od Tide Software, zwiększające skuteczność działań klientów.
-
Wymagania Tide Software
-
Stabilność usług
telekomunikacyjnych -
Dostęp do zaawansowanej
infrastruktury -
Zapewnienie bezpieczeństwa
danych