Case study

Strategiczne partnerstwo i optymalizacja komunikacji biznesowej
Tide Software & T-Mobile Polska

O firmie

Tide Software to wiodący dostawca platformy CPaaS w Polsce, z ponad 15-letnim doświadczeniem na rynku. Firma łączy kompetencje operatora telekomunikacyjnego i spółki technologicznej, oferując kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla klientów z branż takich jak retail, e-commerce, bankowość, finanse, windykacja i marketing.

Dzięki zaawansowanemu narzędziu Tide Platform, klienci firmy mogą integrować komunikację poprzez SMS/MMS/RCS, e-mail, komunikatory (WhatsApp, Messenger), wiadomości głosowe (VMS), infolinię oraz autorski system call center. Tide Software obsługuje rocznie blisko 3 miliardy zdarzeń telekomunikacyjnych, w tym 1 miliard połączeń głosowych, 1,5 miliarda wiadomości SMS, 600 milionów e-maili oraz ponad 30 milionów wiadomości MMS.

Zdaniem Klienta

Współpraca z T-Mobile to przykład strategicznego partnerstwa spółki technologicznej i operatora, dzięki któremu klienci biznesowi otrzymują kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne. Nasza firma poszukiwała silnego partnera, który zapewni infrastrukturę telekomunikacyjną oraz kompleksowe usługi w zakresie wysyłki wiadomości i realizacji połączeń głosowych. T‑Mobile, dzięki zaawansowanej infrastrukturze i niezawodności, idealnie wpisał się w nasze potrzeby. Z kolei Tide Software dostarczyło klientom T‑Mobile dodatkowe usługi, takie jak rotacja numeracją, co pozwoliło istotnie zwiększyć dodzwanialność u klientów i poprawić efektywność ich działań.

Jolanta Hryniewicka

Wiceprezes Zarządu Tide Software

Podjęte
wyzwanie

Tide Software należy do grona klientów T-Mobile i dostawców rozwiązań technologicznych. Z kolei magentowy operator jest jednym z głównych dostawców kompleksowych usług komunikacyjnych dla Tide Software. Strategiczne partnerstwo jest więc naturalną kontynuacją współpracy.

Czego poszukiwał partner?

Tide Software potrzebowało dostawcy stabilnej infrastruktury telekomunikacyjnej, który zagwarantowałby sprawną wysyłkę wiadomości i realizację połączeń głosowych. Współpraca z T-Mobile umożliwiła operatorowi rozszerzenie oferty o rozwiązania od Tide Software, zwiększające skuteczność działań klientów. Kluczowym wyzwaniem było połączenie infrastruktury i usług T‑Mobile z nowatorską technologią telekomunikacyjną partnera.

Podjęte wyzwanie
  • Wymagania Tide Software

  • Stabilność usług
    telekomunikacyjnych
  • Dostęp do zaawansowanej
    infrastruktury
  • Zapewnienie bezpieczeństwa
    danych

Wdrożone rozwiązania i technologie

Masowa wysyłka SMS/MMS

Masowa wysyłka SMS/MMS

Odpowiedzią na główną potrzebę naszego partnera jest usługa bezpośredniego dostępu do SMSC/MMSC. To zaawansowane rozwiązanie telekomunikacyjne umożliwia masową wysyłkę wiadomości SMS/MMS. Dzięki temu Tide Software może zaoferować kompleksową obsługę klientów biznesowych.

Data Center od T-Mobile

Data Center od T-Mobile

W trosce o bezpieczeństwo danych oraz zapewnienie ciągłości biznesu, udostępniamy serwerom Tide Software miejsce w jednym z naszych Data Center.

Rotacja numerów od Tide Software

Rotacja numerów od Tide Software

W ramach współpracy Tide Software zaimplementował w bankach, będących klientami T‑Mobile, usługę rotacji numeracją. To rozwiązanie pozwala podnieść efektywność call center nawet o 30 pkt. procentowych.

Usługa zakłada udostępnienie puli numerów różniących się od siebie aż pięcioma pierwszymi cyframi, możliwość ustalania prefiksu, automatyczny monitoring skażonej numeracji, 19 scenariuszy rotacji oraz eksperckie wsparcie techniczne.

Zalety
i korzyści

Zoptymalizowana komunikacja

Zwiększona efektywność, dzięki integracji rozwiązań Tide Software i infrastruktury T‑Mobile.

Wzrost skuteczności kampanii

Uproszczenie oraz wydajniejsze zarządzanie kampaniami z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi.

Nowoczesne rozwiązania

Wzbogacenie oferty o innowacyjne narzędzia telekomunikacyjne pozwalające na najwyższej jakości komunikację biznesową.

Bezpieczeństwo danych

Współpraca z T-Mobile gwarantuje bezpieczeństwo danych i ciągłość biznesową, dzięki zaawansowanym rozwiązaniom Data Center.

Masz pytania lub potrzebujesz ofertę?

Masz pytania lub potrzebujesz ofertę?

Skontaktuj się z doradcą

Sukcesy naszych Klientów

  • Arboretum w Rogowie to jeden z ośrodków Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, który należy do grona największych ogrodów tego typu w Polsce. Multidyscyplinarna jednostka łączy działalność naukową oraz edukacyjną wraz z hodowlą nowych odmian roślin oraz szeregiem usług komercyjnych. Zobacz, jak wspólnie stworzyliśmy pokazowe laboratorium.
    Zobacz case study
  • Providing network services to over 260 Deichmann stores scattered across the country. Take a look behind the scenes of a truly large-scale deployment and see how Business Internet can transform the face of any company.
    Zobacz case study
  • Boryszew S.A.'s Maflow branch in Tychy is a manufacturer of rubber and plastic components used in automotive air conditioning systems. The company was looking for a solution that would enable constant, secure, and fault-free communication between its branches around the world.
    Zobacz case study
  • Effective control and management of parking spaces for tourist coaches and vehicles for people with disabilities through NB-IoT.
    Zobacz case study
Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...