Case study

Strategiczne partnerstwo i optymalizacja komunikacji biznesowej
Tide Software

O firmie

Tide Software to wiodący dostawca platformy CPaaS w Polsce, z ponad 15-letnim doświadczeniem na rynku. Firma łączy kompetencje operatora telekomunikacyjnego i spółki technologicznej, oferując kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla klientów z branż takich jak retail, e-commerce, bankowość, finanse, windykacja i marketing.

Dzięki zaawansowanemu narzędziu Tide Platform, klienci firmy mogą integrować komunikację poprzez SMS/MMS/RCS, e-mail, komunikatory (WhatsApp, Messenger), wiadomości głosowe (VMS), infolinię oraz autorski system call center. Tide Software obsługuje rocznie blisko 3 miliardy zdarzeń telekomunikacyjnych, w tym 1 miliard połączeń głosowych, 1,5 miliarda wiadomości SMS, 600 milionów e-maili oraz ponad 30 milionów wiadomości MMS.

Zdaniem Klienta

Współpraca z T-Mobile to przykład strategicznego partnerstwa spółki technologicznej i operatora, dzięki któremu klienci biznesowi otrzymują kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne. Nasza firma poszukiwała silnego partnera, który zapewni infrastrukturę telekomunikacyjną oraz kompleksowe usługi w zakresie wysyłki wiadomości i realizacji połączeń głosowych. T‑Mobile, dzięki zaawansowanej infrastrukturze i niezawodności, idealnie wpisał się w nasze potrzeby. Z kolei Tide Software dostarczyło klientom T‑Mobile dodatkowe usługi, takie jak rotacja numeracją, co pozwoliło istotnie zwiększyć dodzwanialność u klientów i poprawić efektywność ich działań.

Jolanta Hryniewicka

Wiceprezes Zarządu Tide Software

Podjęte
wyzwanie

Tide Software należy do grona dostawców rozwiązań technologicznych. Chcąc sprostać wymaganiom rosnącej liczby klientów poszukiwało rozwiązań zwiększających przepustowość swojej platformy SMS.

Aby zapewnić kompleksową i profesjonalną obsługę klienta firma potrzebowała rozszerzyć swoje portfolio usług o elastyczną platformę głosową.

Kluczowym wyzwaniem było połączenie infrastruktury i usług T Mobile z nowatorską technologią telekomunikacyjną Tide Software.

Czego poszukiwał partner?

Tide Software potrzebowało dostawcy stabilnej infrastruktury telekomunikacyjnej, który zagwarantowałby sprawną wysyłkę wiadomości i realizację połączeń głosowych dla siebie oraz swoich klientów.

Podjęte wyzwanie
  • Wymagania Tide Software

  • Stabilność usług
    telekomunikacyjnych
  • Dostęp do zaawansowanej
    infrastruktury
  • Zapewnienie bezpieczeństwa
    danych

Wdrożone rozwiązania i technologie

Masowa wysyłka SMS/MMS

Masowa wysyłka SMS/MMS

Odpowiedzią na główną potrzebę naszego partnera jest usługa bezpośredniego dostępu do SMSC/MMSC. To zaawansowane rozwiązanie telekomunikacyjne umożliwia masową wysyłkę wiadomości SMS/MMS. Dzięki temu Tide Software może zaoferować kompleksową obsługę klientów biznesowych.

Data Center od T-Mobile

Data Center od T-Mobile

W trosce o bezpieczeństwo danych oraz zapewnienie ciągłości biznesu, udostępniamy serwerom Tide Software miejsce w jednym z naszych Data Center.

Rotacja numerów od Tide Software

Rotacja numerów od Tide Software

W ramach współpracy Tide Software zaimplementował w bankach, będących klientami T‑Mobile, usługę rotacji numeracją. To rozwiązanie pozwala podnieść efektywność call center nawet o 30 pkt. procentowych.

Usługa zakłada udostępnienie puli numerów różniących się od siebie aż pięcioma pierwszymi cyframi, możliwość ustalania prefiksu, automatyczny monitoring skażonej numeracji, 19 scenariuszy rotacji oraz eksperckie wsparcie techniczne.

Zalety
i korzyści

Zoptymalizowana komunikacja

Zwiększona efektywność, dzięki integracji rozwiązań Tide Software i infrastruktury T‑Mobile.

Wzrost skuteczności kampanii

Uproszczenie oraz wydajniejsze zarządzanie kampaniami z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi.

Nowoczesne rozwiązania

Wzbogacenie oferty klienta o innowacyjne narzędzia telekomunikacyjne SMS/MMS pozwalające na najwyższej jakości komunikację biznesową.

Bezpieczeństwo danych

Współpraca z T-Mobile gwarantuje bezpieczeństwo danych i ciągłość biznesową, dzięki zaawansowanym rozwiązaniom Data Center.

Masz pytania lub potrzebujesz ofertę?

Masz pytania lub potrzebujesz ofertę?

Skontaktuj się z doradcą

Sukcesy naszych Klientów

  • Arboretum w Rogowie to jeden z ośrodków Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, który należy do grona największych ogrodów tego typu w Polsce. Multidyscyplinarna jednostka łączy działalność naukową oraz edukacyjną wraz z hodowlą nowych odmian roślin oraz szeregiem usług komercyjnych. Zobacz, jak wspólnie stworzyliśmy pokazowe laboratorium.
    Zobacz case study
  • Providing network services to over 260 Deichmann stores scattered across the country. Take a look behind the scenes of a truly large-scale deployment and see how Business Internet can transform the face of any company.
    Zobacz case study
  • Boryszew S.A.'s Maflow branch in Tychy is a manufacturer of rubber and plastic components used in automotive air conditioning systems. The company was looking for a solution that would enable constant, secure, and fault-free communication between its branches around the world.
    Zobacz case study
  • Effective control and management of parking spaces for tourist coaches and vehicles for people with disabilities through NB-IoT.
    Zobacz case study
Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...