Jeden Numer

Jeden Numer
dla wszystkich połączeń.

Jest to system, umożliwiający połączenie telefonii stacjonarnej z komórkową i integracji jej pod jednym numerem telefonu.

 

Wybierając Jeden Numer Twoi Klienci zostaną połączeni z odpowiednimi osobami w Twojej firmie, niezależnie od tego czy pracują w biurze i odbierają telefon stacjonarny, czy aktualnie przebywają poza nim i są dostępni tylko pod numerem komórkowym.

 

Z tego numeru można również oddzwaniać, wysyłać wiadomości SMS i MMS, głosowe oraz faksy do wielu użytkowników jednocześnie. Usługa pozwala także na rejestrowanie rozmów tak, aby później móc je odsłuchać.

Jeden Numer to wizytówka Twojej firmy i wysoka skuteczność obsługi wszystkich połączeń przychodzących.

Oferta

Oferta Jeden Numer składa się z dwóch zintegrowanych rozwiązań dla firm.

Wirtualna Centrala
VPABX

Zapewnia sprawną komunikację głosową.

Super
Info

Zapewnia sprawną komunikację SMS/MMS/Faks.

Oszczędzaj
z Jednym Numerem

Jeden numer - oszczędności:

Koszty starego rozwiązania:

Integracja telefonii stacjonarnej i mobilnej - darmowe połączenia w ramach jednej firmy.

Połączenia pomiędzy stacjonarnymi a komórkowymi (wewnętrzne) są dodatkowo płatne.

Brak kosztu zakupu i utrzymania infrastruktury
(centralki, kable, integracja).

Koszt sprzętu, usług, okablowania itp. niezbędnych
do poprawnego działania.

Komponent nagrywania rozmów
w korzystnej cenie.

Komponent nagrywania rozmów jest dodatkową
i kosztowną opcją.

Nie potrzebujesz serwisanta - za centralę
odpowiada T-Mobile.

Koszt etatu serwisanta, który musi
zarządzać centralką.

Nie potrzebujesz miejsca
na centralę telefoniczną.

Centrala telefoniczna, która fizycznie
zajmuje miejsce.

Platforma do wysyłki wiadomości SMS/MMS/Faks umożliwiająca przeprowadzanie kampanii marketingowo - informacyjnych.

Brak platformy do wysyłki
wiadomości SMS/MMS/Faks.

Brak kosztu kolokacji sprzętu.

Konieczność wygospodarowania dodatkowej przestrzeni dla sprzętu telekomunikacyjnego.

Zalety
produktu

Ułatwia
pracę zdalną

Pracownicy z domu odbierają połączenia pod tym samym numerem, co w firmie.

Proste
zarządzanie

Poprzez dedykowany panel www łatwo scalisz numery.

Stała
archiwizacja

Wiadomości i faksy zapisywane są na serwerach T-Mobile.

Oszczędność

Bezpłatne przekierowanie połączeń.

Materiały
do pobrania

  • Grafika

    Infografika – Klient a wizerunek. Jak postrzegana jest Twoja firma?

  • Jeden Numer - ulotka

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Polecane
treści

Zobacz wszystkie artykuły w strefie wiedzy
1-3 minuty

4 sposoby na wykorzystanie technologii w rozwijającej się firmie

1-4 minut

Klient w centrum uwagi: sekrety efektywnej obsługi

4-7 minut

Efektywny szef: 6 sekretów skutecznego menedżera IT

Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...