Wi-Fi as a Service

Zbuduj infrastrukturę sieci bezprzewodowej
z Wi-Fi as a Service.

Usługa Wi-Fi as a Service umożliwia firmom korzystanie z infrastruktury sieci bezprzewodowej bez dużych nakładów finansowych i zarządzania urządzeniami sieciowymi.

Sieć bezprzewodowa odgrywa dzisiaj kluczową rolę. Do sieci bowiem podłączamy coraz więcej inteligentnych urządzeń by szybciej pozyskiwać informacje i upraszczać oraz przyspieszyć procesy w naszych firmach. Kluczowym warunkiem jest jednak jej bezpieczeństwo

i bezawaryjność. Oferowana w modelu usługowym, innowacyjna oraz wydajna infrastruktura sieciowa, umożliwia budowę bezpiecznych sieci Wi-Fi i LAN. W ramach usługi T-Mobile zapewnia pełne wdrożenie po stronie Klienta: analizę potrzeb, zaprojektowanie optymalnego rozwiązania, kompleksowe wykonanie wdrożenia oraz zapewnienie zdalnego wsparcia w trybie 24/7.

Oferta

Zakres oferty

Analityka

  • Analiza ruchu klientów – natężenie ruchu na wykresie czasowym lub mapach cieplnych.
  • Analiza zachowań klientów – czas pobytu nowych i powracających użytkowników.

  • Statystyka podłączonych urządzeń – średnia liczba urządzeń dziennie lub średni wolumen ruchu na urządzenie.
  • Zarządzanie siecią – podgląd wydajności sieci i punktów dostępowych.

Technologia

Usługę oferujemy w oparciu o urządzenia Cisco Meraki oraz Juniper.

 

Rozwiązanie bazuje na technologiach Cisco Meraki oraz Juniper, które są wiodące w zakresie sieci zarządzanych z chmury, co pozwala na szybkie wdrożenie polityki użytkowania sieci w firmie niezależnie od liczby urządzeń oraz ich lokalizacji. Dodatkowo dzięki funkcjom bezpieczeństwa użytkownicy otrzymują ochronę przed atakami czy złośliwym oprogramowaniem.

Zalety
produktu

Wydajność

Poprawa zasięgu oraz optymalizacja przepustowości łącza

Oszczędność

Brak kosztów inwestycyjnych w sprzęt (capex) i znaczna optymalizacja kosztów operacyjnych związanych z zarządzaniem siecią (opex).

Bezpieczeństwo

Zabezpieczenie danych firmowych przed wyłudzeniami w sieci.

Wygoda

Uproszczone zarządzenia i wgląd w całą infrastrukturę z panelu centralnego.

Skalowalność

Dopasowana oferta z możliwością rozbudowy w każdym momencie.

Elastyczność

Rozwiązanie klasy korporacyjnej idealne również dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Materiały
do pobrania

  • Animacja: Na co zwrócić uwagę przy wyborze rozwiązań transmisji danych?

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Polecane
treści

Zobacz wszystkie artykuły w strefie wiedzy
1-4 minut

Jak testować bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych w firmie

4-7 minut

Wielki powrót do handlu w galeriach – jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości?

Pytania
i odpowiedzi

Czym jest usługa Wi-Fi as a Service?

Jest to oferowana w modelu usługowym, innowacyjna oraz wydajna usługa chmurowa, która umożliwia budowę bezpiecznych sieci Wi-Fi i LAN. Zaletą tego rozwiązania jest podgląd do wszystkich urządzeń podłączonych do sieci Wi-Fi, jak również szybkie wdrożenie polityki użytkowania sieci w firmie, niezależnie od liczby punktów dostępowych i ich lokalizacji. Posiadając usługę w T-Mobile Klienci nie muszą martwić się o zarządzanie siecią Wi-Fi w biurze czy przestrzeni publicznej, mogą całe zarządzanie zlecić T-Mobile.

Dla Kogo jest usługa Wi-Fi as a Service?

Jest to idealne rozwiązanie dla każdej firmy szukającej niezawodnego łącza i urządzeń, której zależy również na bezpieczeństwie dostępu do sieci oraz z ograniczonym czasem na samodzielne zarządzanie siecią. Rozwiązanie to szczególnie docenią branże takie jak: sieci sklepów, firmy budowlane, logistyczne, kliniki medyczne, gabinety lekarskie czy oddziały banków, między innymi ze względu na potrzebę utworzenia sieci gościnnej dla swoich klientów, czy podłączenia urządzeń mobilnych: skanerów, aparatur medycznych, a przede wszystkim urządzeń firmowych.

Co skłania najczęściej Klientów do przejścia na zarządzanie infrastrukturą sieci z chmury, zamiast korzystania z
tradycyjnych rozwiązań?

Do najczęstszych powodów należą:

  • kilka oddzielnych systemów monitorowania i zarządzania,
  • manualna obsługa awarii powodująca kilkugodzinne przerwy w łączności,
  • kilkadziesiąt zgłoszeń tygodniowo wymagających interwencji drugiej linii wsparcia,
  • brak elastyczności, kłopotliwe i długotrwałe wdrażanie nowych funkcjonalności,
  • coraz większe znaczenie stabilnego systemu komunikacji co przekłada się na rosnące zadowolenie użytkowników końcowych.

Co zyskuje Klient kupując usługę Wi-Fi as a Service od T-Mobile?

  • Bezpłatną pomoc w doborze odpowiednich urządzeń oraz dowolną konfigurację oferty w zakresie całej infrastruktury sieci bezprzewodowej.
  • Oszczędność nie tylko poprzez brak zakupu sprzętu na własność, ale również optymalizację zadań pracowników IT odnośnie zarządzania siecią, jej utrzymania i serwisowania.
  • Konfigurację sieci pracowniczej i gościnnej.
  • Zapewnienie retencji danych dla sieci gościnnej.
  • Możliwość rozbudowy sieci o kolejne urządzenia typu firewall.
  • Utrzymanie usługi i zdalne wsparcie.
  • Szybkie i sprawne wdrażanie zmian zgodnie z oczekiwaniami biznesowymi.
  • Brak wysokich kosztów jednorazowych związanych z kupnem urządzeń, licencji lub wdrożenia.
  • Bezpieczną sieć w oparciu o najnowocześniejsze i stale aktualne systemy zabezpieczeń.
Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...