Cyfryzacja nie jest Bogiem
Cyfryzacja biznesu - jak można zdefiniować to pojęcie? Czy jest to trend uniwersalny, czy ograniczony do pewnych branż, sektorów lub firm o określonym profilu działalności? Przeczytaj wywiad z prezesem T-Mobile Polska!
„Postrzegam cyfryzację jako uniwersalny trend w biznesie, który obejmuje wszystkie aspekty naszego życia. Trwająca obecnie dyskusja na temat potrzeby inwestycji w infrastrukturę telekomunikacyjną i zwiększenia jej dostępności dotyczy objęcia cyfryzacją jak największej części społeczeństwa i życia społecznego.
Nie należy mylić jednak pojęć i zapominać, że cyfryzacja nie jest celem samym w sobie. Niedobrze, aby stała się też mantrą, bożkiem. Nie jest przecież czymś, co możemy rozpatrywać w oderwaniu od świata. Dostęp do innowacyjnych usług cyfrowych to zmiana sposobu, w jaki pracujemy, żyjemy, funkcjonujemy. Wydaje mi się, że nasi decydenci, próbując ująć cyfryzację w ramy prawne, stawiając ją jako postulat sam w sobie na pierwszym miejscu, popełniają wielki błąd. Powinniśmy raczej rozmawiać o korzyściach, jakie usługi cyfrowe mogą przynieść gospodarce i społeczeństwu…”.
Powyższy tekst to fragment wywiadu jakiego udzielił Adam Sawicki,
prezes T–Mobile Polska, podczas CXO Tech Summit. Zapraszamy do poznania całej wypowiedzi, która jest dostępna na stronie internetowej magazynu CXO.
Data publikacji: 10.12.2015