Mobile Identity API

Chroń swój biznes dzięki rozwiązaniom antyfraudowym

Coraz więcej sektorów gospodarki mierzy się z próbami wyłudzenia, dlatego niezbędne staje się posiadanie narzędzi do klasyfikacji klientów pod względem ryzyka i szybkiej identyfikacji prób oszustw.
W ramach rozwiązań antyfraudowych oferujemy narzędzia do uwierzytelniania i weryfikacji, dostosowane do różnych potrzeb. Możesz chronić tożsamość swoich klientów i wzmacniać zaufanie w internecie dzięki naszemu pakietowi uwierzytelniania – Mobile Identity API.

SIM SWAP

Sprawdzanie czy w ciągu ostatniego okresu karta SIM została zmieniona u wybranego klienta sieci T-Mobile.

Dowiedz się więcej

Know Your Customer KYC

Potwierdzenie danych właściciela karty Sim w sieci T-Mobile

Dowiedz się więcej

Number Verify

Potwierdzenie tożsamości klienta w kluczowych transakcjach finansowych.

Dowiedz się więcej

Zapytaj o ofertę

SIM SWAP

Zapobiegaj wyłudzeniom z obszaru nadużyć Antyfraud, dzięki usłudze SIM SWAP, która pomaga zidentyfikować kradzież lub przejęcie karty SIM.
Usługę tą oferujemy w standardzie GSMA Mobile Connect oraz w standardzie CAMARA.

Dla kogo?

  • Firmy z sektora
    bankowego i finansowego

  • Opieka zdrowotna

  • Przedsiębiorstwa
    Ubezpieczeniowe

  • Firmy zajmujące się
    handlem internetowym

  • Firmy/ Spółki
    rządowe

Przykłady zastosowania

  • Wymiana karty SIM umożliwia przejęcie kontroli nad numerem telefonu. Dzięki monitorowaniu takiej wymiany, możemy skutecznie zablokować przejęcie kontroli nad numerem telefonu użytkownika i przechwycenie np. SMSów z kodami uwierzytelniającymi dostęp do kont bankowych.

  • Wykrywanie i zapobieganie nieautoryzowanym zmianom kart SIM w celu zabezpieczenia bankowości mobilnej i aplikacji płatniczych.

  • Zapobieganie nieuczciwym działaniom podczas procesu zakupu i realizacji transakcji.

Zalety

Ochrona klienta

Zapobiegaj szkodom i nieuczciwym transakcjom przeciwko swoim klientom, zwłaszcza jeśli działasz w sektorze finansowym. Chroń posiadaczy kont przed nielegalnym przesyłaniem odpowiednich wiadomości SMS na urządzenie sprawcy bez ich wiedzy.

Bezpieczeństwo konta

Wykorzystaj informacje o ostatniej zmianie karty SIM wraz z innymi narzędziami lub metodami wykrywania oszustw, aby zidentyfikować potencjalne przejęcia kont powiązane z MSISDN danego klienta i zapobiec im.

Większe zaufanie do marki

Większe bezpieczeństwo klientów pomaga zwiększyć wiarygodność Twojej marki. Odciąża także Twoje bazy CRM, zmniejszając liczbę przypadków oszustw.

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Know Your Customer

Ochrona przed oszustwami tożsamości

Dzięki systemowi walidacji możesz zapobiegać różnym formom oszustw związanych z tożsamością, takim jak tożsamość syntetyczna lub kradzież tożsamości.
Porównując informacje dostarczone przez użytkownika z naszymi rejestrami, możesz zapobiegać oszustwom i nielegalnym działaniom, przy jednoczesnym przestrzeganiu przepisów.

Dla kogo?

  • Firmy z sektora
    bankowego i finansowego

  • Opieka zdrowotna

  • Przedsiębiorstwa
    Ubezpieczeniowe

  • Firmy zajmujące się
    handlem internetowym

Przykłady zastosowania

  • API umożliwia instytucjom finansowym tworzenie i analizowanie profili klientów w celu oceny ryzyka prania pieniędzy, oszustw i innych działań przestępczych oraz podejmowania odpowiednich działań.

  • Interfejs API pomaga sprzedawcom internetowym wykrywać i zapobiegać oszustwom, weryfikując tożsamość klientów i identyfikując podejrzane utworzenie konta.

  • API pomaga firmom ubezpieczeniowym w weryfikacji roszczeń i wypłacie odszkodowania poprzez weryfikację tożsamości osób zgłaszających roszczenia i wykrywanie potencjalnych oszustw ubezpieczeniowych.

Zalety

Lepsza jakość danych

Zmniejsz liczbę błędnych rejestracji, upewniając się, że dane osobowe użyte przez klienta w momencie rejestracji są zgodne z danymi jego umowy mobilnej.

Zadowoleni użytkownicy

Dzięki tej łatwej kontroli danych zapewniamy optymalną wygodę użytkowania, co pozwala ograniczyć skargi klientów.

Zapobieganie oszustwom

Użyj KYC Match do nieuczciwych ataków, takich jak sztuczne zawyżanie ruchu SMS A2P generowanego przez konta botów.

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Number Verify

Sprawdź numery swoich użytkowników

Weryfikacja numerów telefonów komórkowych użytkowników powiązanych z MSISDN nigdy nie była łatwiejsza. Oferujemy usługę Weryfikacja numeru w standardzie GSMA Mobile Connect oraz w standardzie CAMARA, dbając o to, aby zawsze zapewniać najwyższe dostępne bezpieczeństwo i jakość usług.

Dla kogo?

  • Usługi bankowe
    i finansowe

  • Handel
    internetowy

  • Dostawcy
    opieki zdrowotnej

  • Dostawcy
    usług cyfrowych

Przykłady zastosowania

  • Upewnij się, że numer telefonu użytkownika jest zgodny z zarejestrowanym kontem, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi i ograniczyć nieuczciwe działania.

  • Wykorzystaj uwierzytelnienie z sieci T-Mobile podczas rejestracji konta, logowania lub procesów odzyskiwania hasła, aby zwiększyć bezpieczeństwo i wygodę użytkownika.

Zalety

Ciche uwierzytelnianie

Oferuj bezpieczne i bezproblemowe uwierzytelnianie bez konieczności wprowadzania przez użytkowników haseł lub innych informacji weryfikacyjnych.

Lepsze doświadczenie użytkownika

Zapewnij swoim użytkownikom szybką i bezproblemową metodę logowania, która będzie automatycznie uwierzytelniana przez operatora sieci komórkowej na podstawie połączenia danych ich smartfona.

Odstraszenie

Chroń tożsamość cyfrową swoich klientów i zapobiegaj oszustwom internetowym, ponieważ tylko Twój operator sieci komórkowej może świadczyć tę usługę.

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Pytania i odpowiedzi

Na czym bazuje T-Mobile przygotowując analizy Big Data?

T-Mobile przetwarza dane zanonimizowane o użytkownikach swojej sieci, którzy wyrazili na to zgodę, zgodnie z rozporządzeniem RODO. Zbieranie zgód jest procesem ciągłym, dzięki czemu nasza baza stale się powiększa.

Jakie dane są udostępniane przez T-Mobile?

Udostępniamy tylko analizy oparte o dane zanonimizowane i zagregowane do minimum 5 osób. Analizy pokazują wnioski z działań grupowych i wskazówki biznesowe, a nie pojedyncze działania użytkowników np. informacja, ile osób przebywało w godzinach szczytu w centrum miasta i jaki był ich profil demograficzny.

Jeśli T-Mobile bazuje na danych użytkowników jedynie swojej sieci, to czy taka próba jest miarodajna w perspektywie całego społeczeństwa?

Analizy, które przygotowujemy są oparte o największą próbę badawczą dostępną na rynku. Na tej podstawie dane są ekstrapolowane do poziomu całej populacji.

Co jest potrzebne do zamówienia analizy?

Każda analiza poprzedzona jest wywiadem z Klientem. Wiedząc jakie ma potrzeby biznesowe, dostosowujemy do nich zakres projektu. Zapraszamy do kontaktu z nami i omówienia
szczegółów usługi.

Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...