Mobile Identity API
Chroń swój biznes dzięki rozwiązaniom antyfraudowym
Coraz więcej sektorów gospodarki mierzy się z próbami wyłudzenia, dlatego niezbędne staje się posiadanie narzędzi do klasyfikacji klientów pod względem ryzyka i szybkiej identyfikacji prób oszustw.
W ramach rozwiązań antyfraudowych oferujemy narzędzia do uwierzytelniania i weryfikacji, dostosowane do różnych potrzeb. Możesz chronić tożsamość swoich klientów i wzmacniać zaufanie w internecie dzięki naszemu pakietowi uwierzytelniania – Mobile Identity API.
SIM SWAP
Zapobiegaj wyłudzeniom z obszaru nadużyć Antyfraud, dzięki usłudze SIM SWAP, która pomaga zidentyfikować kradzież lub przejęcie karty SIM.
Usługę tą oferujemy w standardzie GSMA Mobile Connect oraz w standardzie CAMARA.


Dla kogo?
-
Firmy z sektora
bankowego i finansowego -
Opieka zdrowotna
-
Przedsiębiorstwa
Ubezpieczeniowe -
Firmy zajmujące się
handlem internetowym -
Firmy/ Spółki
rządowe
Przykłady zastosowania
-
Wymiana karty SIM umożliwia przejęcie kontroli nad numerem telefonu. Dzięki monitorowaniu takiej wymiany, możemy skutecznie zablokować przejęcie kontroli nad numerem telefonu użytkownika i przechwycenie np. SMSów z kodami uwierzytelniającymi dostęp do kont bankowych.
-
Wykrywanie i zapobieganie nieautoryzowanym zmianom kart SIM w celu zabezpieczenia bankowości mobilnej i aplikacji płatniczych.
-
Zapobieganie nieuczciwym działaniom podczas procesu zakupu i realizacji transakcji.
Zalety
Masz pytania lub potrzebujesz oferty?
Know Your Customer
Ochrona przed oszustwami tożsamości
Dzięki systemowi walidacji możesz zapobiegać różnym formom oszustw związanych z tożsamością, takim jak tożsamość syntetyczna lub kradzież tożsamości.
Porównując informacje dostarczone przez użytkownika z naszymi rejestrami, możesz zapobiegać oszustwom i nielegalnym działaniom, przy jednoczesnym przestrzeganiu przepisów.


Dla kogo?
-
Firmy z sektora
bankowego i finansowego -
Opieka zdrowotna
-
Przedsiębiorstwa
Ubezpieczeniowe -
Firmy zajmujące się
handlem internetowym
Przykłady zastosowania
-
API umożliwia instytucjom finansowym tworzenie i analizowanie profili klientów w celu oceny ryzyka prania pieniędzy, oszustw i innych działań przestępczych oraz podejmowania odpowiednich działań.
-
Interfejs API pomaga sprzedawcom internetowym wykrywać i zapobiegać oszustwom, weryfikując tożsamość klientów i identyfikując podejrzane utworzenie konta.
-
API pomaga firmom ubezpieczeniowym w weryfikacji roszczeń i wypłacie odszkodowania poprzez weryfikację tożsamości osób zgłaszających roszczenia i wykrywanie potencjalnych oszustw ubezpieczeniowych.
Zalety
Masz pytania lub potrzebujesz oferty?
Number Verify
Sprawdź numery swoich użytkowników
Weryfikacja numerów telefonów komórkowych użytkowników powiązanych z MSISDN nigdy nie była łatwiejsza. Oferujemy usługę Weryfikacja numeru w standardzie GSMA Mobile Connect oraz w standardzie CAMARA, dbając o to, aby zawsze zapewniać najwyższe dostępne bezpieczeństwo i jakość usług.


Dla kogo?
-
Usługi bankowe
i finansowe -
Handel
internetowy -
Dostawcy
opieki zdrowotnej -
Dostawcy
usług cyfrowych
Przykłady zastosowania
-
Upewnij się, że numer telefonu użytkownika jest zgodny z zarejestrowanym kontem, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi i ograniczyć nieuczciwe działania.
-
Wykorzystaj uwierzytelnienie z sieci T-Mobile podczas rejestracji konta, logowania lub procesów odzyskiwania hasła, aby zwiększyć bezpieczeństwo i wygodę użytkownika.
Zalety
Masz pytania lub potrzebujesz oferty?
Pytania i odpowiedzi
Na czym bazuje T-Mobile przygotowując analizy Big Data?
T-Mobile przetwarza dane zanonimizowane o użytkownikach swojej sieci, którzy wyrazili na to zgodę, zgodnie z rozporządzeniem RODO. Zbieranie zgód jest procesem ciągłym, dzięki czemu nasza baza stale się powiększa.
Jakie dane są udostępniane przez T-Mobile?
Udostępniamy tylko analizy oparte o dane zanonimizowane i zagregowane do minimum 5 osób. Analizy pokazują wnioski z działań grupowych i wskazówki biznesowe, a nie pojedyncze działania użytkowników np. informacja, ile osób przebywało w godzinach szczytu w centrum miasta i jaki był ich profil demograficzny.
Jeśli T-Mobile bazuje na danych użytkowników jedynie swojej sieci, to czy taka próba jest miarodajna w perspektywie całego społeczeństwa?
Analizy, które przygotowujemy są oparte o największą próbę badawczą dostępną na rynku. Na tej podstawie dane są ekstrapolowane do poziomu całej populacji.
Co jest potrzebne do zamówienia analizy?
Każda analiza poprzedzona jest wywiadem z Klientem. Wiedząc jakie ma potrzeby biznesowe, dostosowujemy do nich zakres projektu. Zapraszamy do kontaktu z nami i omówienia
szczegółów usługi.