Case study
Wdrożenie rozwiązań głosowych
i mobilnych dla
EVEREST FINANSE

O firmie

To duże, prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo świadczące usługi finansowe w zakresie udzielania pożyczek pieniężnych – w gotówce lub na karcie przedpłaconej. Dzięki miłej, fachowej obsłudze i świadczeniu usług na najwyższym poziomie, marka stale zdobywa coraz szersze grono zadowolonych Klientów.
Zdaniem Klienta
Przenieśliśmy się do T-Mobile, gdyż zagwarantowano nam bezproblemową i niezawodną komunikację z naszymi Klientami i Pracownikami. Współpraca z T-Mobile zapewniła nam sprawne działania na Infolinii, z którą dziennie kontaktują się tysiące osób oraz skuteczną obsługę Klientów na najwyższym poziomie. Ze względu na obszar działania firmy nasze oczekiwania względem zasięgu w każdym miejscu Polski również zostały spełnione.
Dyrektor Informatyzacji, Administracji
Podjęte
wyzwanie
Świadczenie usług finansowych wiąże się z koniecznością zapewnienia ciągłej dostępności oraz bezpieczeństwa przepływu informacji.
Firma Everest Finanse S.A. od początku działalności kładzie mocny nacisk na rozwój. Doskonaląc procedury działania oraz zapewniając szybki i bezbłędny obieg informacji, przedsiębiorstwo przeobraziło się w nowoczesną i profesjonalną firmę, która w tym momencie zatrudnia ponad 1 400 Doradców Klienta na terenie całej Polski.
Czego poszukiwał Klient?
Szybki dostęp do informacji pozwalających na skrócenie czasu podejmowanych decyzji oraz błyskawiczny transfer środków pieniężnych w formie gotówki lub zasilonych kart przedpłaconych pozwoliły marce zbudować przewagę na rynku. Dzięki konsekwencji w działaniach, firma ugruntowała sobie pozycję technologicznego lidera w branży.
Chcąc utrzymać ten trend, Everest Finanse S.A. poszukiwał niezawodnego dostawcy usług telekomunikacyjnych. Firma współpracuje z T-Mobile od 2018 r., korzystając z ponad 4 500 kart SIM, Platformy Głosowej oraz usług z zakresu cyberbezpieczeństwa.
-
Wymagania
-
Wdrożenie nowych rozwiązań bez wpływu na bieżącą pracę -
Możliwość łatwej skalowalności rozwiązania -
Atrakcyjna, indywidualnie dopasowana oferta cenowa -
Możliwość wygodnej i szybkiej obsługi posprzedażowej -
Umożliwienie nagrywania przeprowadzanych rozmów oraz prezentowania się odbiorcom indywidualnym identyfikatorem alfanumerycznym