Case study
Niezawodne rozwiązania telekomunikacyjne
szyte na miarę
Volkswagen Poznań

O firmie

Volkswagen Poznań to nowoczesna fabryka samochodów dostawczych oraz podzespołów, działająca od 1993 r. w Wielkopolsce. To największy pracodawca, zatrudniający blisko 10 tys. pracowników w czterech zakładach produkcyjnych – we Wrześni, Poznaniu i Swarzędzu. Od 19 lat w Poznaniu produkowane są modele: Caddy i Transporter, a od 5 lat w zakładzie we Wrześni powstaje najnowsza generacja modelu Crafter. Stąd samochody trafiają na rynki całego świata. Ponadto w Odlewni Volkswagen Poznań, jednej z największych w Europie, wytwarzane są komponenty dostarczane dla większości marek należących do koncernu Volkswagen.

Podjęte
wyzwanie

Nowoczesna fabryka Volkswagen Poznań potrzebowała rozwiązania telekomunikacyjnego na miarę standardów międzynarodowego koncernu. Klientowi zależało na stabilności usług, zaprojektowaniu dedykowanej infrastruktury, a przede wszystkim na gwarancji jakości usług. Najważniejsza w tym przypadku była niezawodność telefonii stacjonarnej i GSM. Wymagało to zbudowania specjalnej infrastruktury dla bardzo wymagającego sektora przemysłowego tak, aby zapewnić sygnał telefoniczny i transmisję danych nawet w halach produkcyjnych.

Czego poszukiwał Klient?

  • Stabilności połączeń głosowych oraz transmisji danych telefonii konwergentnej na terenie własnych zakładów produkcyjnych tak, aby w każdym miejscu ich jakość była doskonała.
  • Elastycznej oferty produktowej.
  • Zastosowania rozwiązań minimalizujących zaangażowanie pracowników Volkswagena w obsługę kontraktu, m.in. inteligentne zarządzanie pakietami danych.
  • Narzędzi, które pozwolą pracownikom VW Poznań samodzielnie zarządzać około 5 tys. kart SIM, zaś w całej grupie w Polsce 10 tys.
Podjęte wyzwanie
  • Stabilna łączność Stabilna łączność
  • Samodzielne zarządzanie usługami Samodzielne zarządzanie usługami przez Klienta
  • Obsługa kart SIM Obsługa około 10 tys. kart SIM

Zastosowane rozwiązania i technologie

Kompleksowość zaprojektowanych usług teleinformatycznych

  • Dedykowana infrastruktura telekomunikacyjna we wszystkich lokalizacjach Volkswagen Poznań, z uwzględnieniem indywidualnych wymagań Klienta oraz w ścisłej współpracy z nim.
  • Telefonia konwergentna, zapewniajaca stabilność połączeń głosowych oraz transmisji danych zakładów przemysłowych.
  • Optymalne rozwiązania technologiczne i finansowe.
  • Nowoczesna platforma telekomunikacyjna pozwalająca zarządzać zarówno połączeniami telefonii stacjonarnej, jak i mobilnej.
Kompleksowe rozwiązania
Nowoczesna infrastruktura

Nowoczesna infrastruktura i korzystne plany taryfowe

  • Infrastruktura telekomunikacyjna w standardzie LTE oraz gotowość do adaptacji rozwiązań Sieci Prywatnych (Campus Networks).
  • Najnowsze mobilne plany taryfowe, łączące dostęp do technologii 5G i ułatwiające zarządzanie potrzebami użytkowników końcowych Klienta.

eSerwis do zarządzania usługami

  • Dostęp do bieżących raportów i faktur (możliwość opłacenia faktury).
  • Zamawianie i wymiana kart SIM oraz telefonów.
  • Modyfikowanie usługi na numerach telefonów (pojedynczo lub masowo).
  • Zgłaszanie problemów i reklamacji.
  • Śledzenie przesyłek.
eSerwis

Korzyści dla Klienta

Niezawodne usługi telefonii konwergentnej

Niezawodne usługi telefonii konwergentnej

Stabilność i niezawodność połączeń głosowych oraz transmisji danych telefonii konwergentnej na trudnych terenach przemysłowych, dzięki czemu ich jakość jest doskonała.

Kompleksowa usługa

Kompleksowa usługa

Infrastuktura telekomunikacyjna w standardzie LTE, gotowość do adaptacji rozwiązań Sieci Prywatnych, mobilne plany taryfowe z możliwością dostępu do 5G.

Gwarancja jakości usług SLA

Gwarancja jakości usług SLA

Gwarancja poziomu jakości usług (SLA) określa m.in. czas reakcji na awarię, ciągłość usług czy system wykonywania kopii zapasowych. Wariant poziomu SLA dostosowujemy do potrzeb.

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Sukcesy naszych
Klientów

  • Tide Software obsługuje rocznie blisko 1 miliard połączeń głosowych, 1,5 miliarda wiadomości SMS, 600 milionów e-maili oraz ponad 30 milionów wiadomości MMS. Dowiedz się, jak zbudowaliśmy strategiczne partnerstwo i zoptymalizowaliśmy komunikację biznesową.
    Zobacz case study
  • Arboretum w Rogowie to jeden z ośrodków Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, który należy do grona największych ogrodów tego typu w Polsce. Multidyscyplinarna jednostka łączy działalność naukową oraz edukacyjną wraz z hodowlą nowych odmian roślin oraz szeregiem usług komercyjnych. Zobacz, jak wspólnie stworzyliśmy pokazowe laboratorium.
    Zobacz case study
  • Providing network services to over 260 Deichmann stores scattered across the country. Take a look behind the scenes of a truly large-scale deployment and see how Business Internet can transform the face of any company.
    Zobacz case study
  • Boryszew S.A.'s Maflow branch in Tychy is a manufacturer of rubber and plastic components used in automotive air conditioning systems. The company was looking for a solution that would enable constant, secure, and fault-free communication between its branches around the world.
    Zobacz case study
Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...