Case Study
Kompleksowe Centrum Danych dla
Coca-Cola
Hellenic Bottling Company

O firmie

Coca-Cola Hellenic Bottling Company jest wiodącą firmą butelkującą dla koncernu Coca-Cola Company. Wielkość sprzedaży tej firmy przekracza dwa miliardy skrzynek.

Ma ona oddziały w 28 krajach, w których obsługuje około 590 milionów osób. Coca-Cola HBC jest liderem na rynku napojów według światowego i europejskiego indeksu Dow Jones Sustainability (DJSI) oraz znajduje się na indeksie FTSE4Good.

Zdaniem Klienta

„Cieszymy się, że znaleźliśmy niezawodnego partnera, który ma silną pozycję w Grecji oraz zdolności skutecznego ograniczania ryzyka międzynarodowego i specjalistyczną wiedzę”.

Nigel Davis

Dyrektor ds. rozwiązań i systemów biznesowych
w firmie Coca-Cola HBC

Podjęte
wyzwanie

Coca-Cola HBC, firma działająca w 28 krajach znajdujących się w 13 strefach czasowych całego regionu EMEA, poszukiwała nowego dostawcy centrów danych, oferującego wysoką jakość i elastyczność.

Dla tak dużego przedsiębiorstwa zasadnicze znaczenie ma zapewnienie ciągłości biznesowej, dlatego Klient wymagał niezawodnego partnera, dysponującego zaawansowanym technologicznie sprzętem oraz szeroką specjalistyczną wiedzą w zakresie usług teleinformatycznych.

Czego poszukiwał Klient?

Nowego dostawcy centrów danych, który zapewni niezakłóconą ciągłość biznesową.

Podjęte wyzwanie
  • Wymagania

  • Elastyczność
  • Zapewnienie ciągłości biznesowej
  • Zaawansowany technologicznie sprzęt
  • Wysoka jakość i niezawodność
  • Specjalistyczna wiedza w zakresie usług teleinformatyczmych

Zastosowane rozwiązania i technologie

Kompleksowe rozwiązanie

Grupa OTE zdołała dostarczyć firmie Coca-Cola HBC kompleksowe rozwiązanie, obejmujące pełne spektrum usług niezbędnych dla tak dużego biznesu.

W zakres umowy wchodzą usługi (świadczone odpowiednio przez spółki z grupy Deutsche Telekom):

  • Centrum danych
  • Centrum odzyskiwania awaryjnego
Kompleksowe rozwiązanie
Główne centrum danych

Główne centrum danych

Główne centrum danych obsługuje serwisowe transakcje biznesowe ponad 36 000 pracowników.

Odpowiada również za transakcje o strategicznym znaczeniu dla firmy:

  • zamówienia,
  • zarządzanie relacjami z klientami (CRM),
  • planowanie zasobów przedsiębiorstwa (ERP),
  • kadry (HR),
  • usługi centrum telefonicznego.

Zapasowe centrum danych

Oprócz głównego centrum danych, znajdującego się w Grecji, niezwykle ważną rolę pełni też centrum danych w Budapeszcie, które zapewnia nieprzerwane działanie w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. trzęsienia ziemi lub oddziaływania z zewnątrz).

Zapasowe centrum danych

Korzyści dla Klienta

Nieprzerwane usługi u końcowego Klienta

Jeśli zajdzie taka potrzeba, Coca-Cola HBC może bardzo szybko przełączyć się z głównego centrum danych w Atenach na obiekt odzyskiwania awaryjnego w Budapeszcie.

Pełen zakres usług centrum danych

Dzięki doskonałemu ekosystemowi partnerskiemu spółek z grupy Deutsche Telekom.

Całkowicie bezpieczne środowisko obu centrów danych

Ateńskie centrum danych spełnia wymogi poziomu 3, a budapeszteńskie plasuje się bardzo wysoko w raporcie magicznego kwadratu firmy.

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Sukcesy naszych
Klientów

  • Tide Software obsługuje rocznie blisko 1 miliard połączeń głosowych, 1,5 miliarda wiadomości SMS, 600 milionów e-maili oraz ponad 30 milionów wiadomości MMS. Dowiedz się, jak zbudowaliśmy strategiczne partnerstwo i zoptymalizowaliśmy komunikację biznesową.
    Zobacz case study
  • Arboretum w Rogowie to jeden z ośrodków Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, który należy do grona największych ogrodów tego typu w Polsce. Multidyscyplinarna jednostka łączy działalność naukową oraz edukacyjną wraz z hodowlą nowych odmian roślin oraz szeregiem usług komercyjnych. Zobacz, jak wspólnie stworzyliśmy pokazowe laboratorium.
    Zobacz case study
  • Providing network services to over 260 Deichmann stores scattered across the country. Take a look behind the scenes of a truly large-scale deployment and see how Business Internet can transform the face of any company.
    Zobacz case study
  • Boryszew S.A.'s Maflow branch in Tychy is a manufacturer of rubber and plastic components used in automotive air conditioning systems. The company was looking for a solution that would enable constant, secure, and fault-free communication between its branches around the world.
    Zobacz case study
Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...