Wi-Fi as a Service

Zbuduj infrastrukturę sieci bezprzewodowej
z Wi-Fi as a Service.

Jest to kompleksowe rozwiązanie dla tych, którzy chcą zapewnić urządzeniom w firmie, jak również swoim Klientom, dostęp do sieci Wi-Fi i nie mają możliwości samodzielnej organizacji i zarządzania urządzeniami sieciowymi.

Sieć bezprzewodowa odgrywa dzisiaj kluczową rolę. Do sieci bowiem podłączamy coraz więcej inteligentnych urządzeń by szybciej pozyskiwać informacje i upraszczać oraz przyspieszyć procesy w naszych firmach. Kluczowym warunkiem jest jednak jej bezpieczeństwo

i bezawaryjność. Oferowana w modelu usługowym, innowacyjna oraz wydajna infrastruktura sieciowa, umożliwia budowę bezpiecznych sieci Wi-Fi i LAN. Dodatkowo dla lokalizacji rozproszonych T-Mobile oferuje urządzenia zabezpieczające pozwalające na dostęp do informacji służbowych poprzez podłączenie VPN i umożliwienie pracy zdalnej swoim pracownikom. W ramach usługi T-Mobile zapewnia pełne wdrożenie po stronie Klienta: analizę potrzeb, zaprojektowanie optymalnego rozwiązania, kompleksowe wykonanie wdrożenia oraz zapewnienie zdalnego wsparcia w trybie 24/7.

Oferta

Już od 59 zł netto/mies.

Główne cechy oferty

  • Poprawa zasięgu.
  • Optymalizacja
    przepustowości łącza.
  • Ochrona przed zagrożeniami w sieci.

  • Mapy ciepła oraz analityka ruchu użytkowników.
  • Podgląd wydajności sieci
    i punktów dostępowych.

Technologia

Usługę oferujemy w oparciu o urządzenia Cisco Meraki oraz Juniper.

 

Rozwiązanie bazuje na technologiach Cisco Meraki oraz Juniper, które są wiodące w zakresie sieci zarządzanych z chmury, co pozwala na szybkie wdrożenie polityki użytkowania sieci w firmie niezależnie od liczby urządzeń oraz ich lokalizacji. Dodatkowo dzięki funkcjom bezpieczeństwa użytkownicy otrzymują ochronę przed atakami czy złośliwym oprogramowaniem.

Zalety
produktu

Oszczędność

Brak kosztów inwestycyjnych w sprzęt (capex) i znaczna optymalizacja kosztów operacyjnych związanych z zarządzaniem siecią (opex).

Bezpieczeństwo

Zabezpieczenie danych firmowych przed wyłudzeniami w sieci.

Prostota

Uproszczone zarządzanie i wgląd w całą infrastrukturę z jednego miejsca dostępny 24/7.

Skalowalność

Dopasowana oferta z możliwością rozbudowy w każdym momencie.

Elastyczność

Rozwiązanie klasy korporacyjnej idealne również dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Materiały
do pobrania

  • Animacja: Na co zwrócić uwagę przy wyborze rozwiązań transmisji danych?

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Polecane
treści

Zobacz wszystkie artykuły w strefie wiedzy
1-4 minut

Jak testować bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych w firmie

4-7 minut

Wielki powrót do handlu w galeriach – jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości?

Pytania
i odpowiedzi

Czym jest usługa Wi-Fi as a Service?

Jest to oferowana w modelu usługowym, innowacyjna oraz wydajna usługa chmurowa, która umożliwia budowę bezpiecznych sieci Wi-Fi i LAN. Zaletą tego rozwiązania jest podgląd do wszystkich urządzeń podłączonych do sieci Wi-Fi, jak również szybkie wdrożenie polityki użytkowania sieci w firmie, niezależnie od liczby punktów dostępowych i ich lokalizacji. Posiadając usługę w T-Mobile Klienci nie muszą martwić się o zarządzanie siecią Wi-Fi w biurze czy przestrzeni publicznej, mogą całe zarządzanie zlecić T-Mobile.

Dla Kogo jest usługa Wi-Fi as a Service?

Jest to idealne rozwiązanie dla każdej firmy szukającej niezawodnego łącza i urządzeń, której zależy również na bezpieczeństwie dostępu do sieci oraz niemającej czasu na własne zarządzanie siecią. Rozwiązanie to docenią na pewno branże takie jak: sieci sklepów, firmy budowlane, logistyczne, kliniki medyczne, gabinety lekarskie czy oddziały banków, między innymi ze względu na potrzebę utworzenia sieci gościnnej dla swoich klientów, czy podłączenia urządzeń mobilnych: skanerów, aparatur medycznych, a przede wszystkim urządzeń firmowych.

Co skłania najczęściej Klientów do przejścia na zarządzanie infrastrukturą sieci z chmury, zamiast korzystania z
tradycyjnych rozwiązań?

Do najczęstszych powodów należą:

  • kilka oddzielnych systemów monitorowania i zarządzania,
  • manualna obsługa awarii powodująca kilkugodzinne przerwy w łączności,
  • kilkadziesiąt zgłoszeń tygodniowo wymagających interwencji drugiej linii wsparcia,
  • brak elastyczności, kłopotliwe i długotrwałe wdrażanie nowych funkcjonalności,
  • coraz większe znaczenie stabilnego systemu komunikacji co przekłada się na rosnące zadowolenie użytkowników końcowych.

Co zyskuje Klient kupując usługę Wi-Fi as a Service od T-Mobile?

  • Bezpłatną pomoc w doborze odpowiednich urządzeń oraz dowolną konfigurację oferty w zakresie całej infrastruktury sieci bezprzewodowej.
  • Oszczędność nie tylko poprzez brak zakupu sprzętu na własność, ale również optymalizację zadań pracowników IT odnośnie zarządzania siecią, jej utrzymania i serwisowania.
  • Konfigurację sieci pracowniczej i gościnnej.
  • Zapewnienie retencji danych dla sieci gościnnej.
  • Możliwość rozbudowy sieci o kolejne urządzenia typu firewall.
  • Utrzymanią usługi i zdalne wsparcie.
Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...