Case study
Niezawodna komunikacja głosowa
w miastach i na terenach wiejskich dla
CORTEVA
AGRISCIENCE
O firmie
Firma jest czołowym dostawcą rozwiązań w zakresie ochrony i genetyki roślin na świecie. Prowadzi badania i stale rozwija oraz udoskonala technologie służące rolnictwu. Najwyższej jakości środki ochrony roślin, nasiona kukurydzy, rzepaku i innych upraw oraz dodatki paszowe firmy Corteva są dostępne w niemal 100 krajach.
Zdaniem Klienta
Współpracując z T-Mobile zagwarantowaliśmy sobie niezawodną komunikację w najważniejszych lokalizacjach, jak również na terenach wiejskich. Stabilny zasięg jest kluczowym elementem dla prowadzonej przez nas działalności, dlatego tak ważne było stworzenie platformy głosowej zapewniającej ciągłość połączeń również w przypadku awarii.
T-Mobile wykazał się dużą elastycznością uwzględniającą plany biznesowe naszej spółki na nachodzące lata. Ważne było potraktowanie trzech odrębnych spółek jako grupy i zaproponowanie jednolitej oferty. Cieszymy się, że nasza współpraca, to również doradztwo.
Operational & Content Marketing Manager
Podjęte
wyzwanie
Na polskim rynku, Corteva Agriscience to grupa trzech spółek, które od wielu lat korzystały z usług T‑Mobile.
Na gruncie negocjacji prowadzonych przez centralę firmy w lipcu 2020 roku, spółka zdecydowała się na wybór innego operatora, by powrócić do nas w listopadzie tego samego roku.
Czego poszukiwał Klient?
Partnera biznesowego, który w pełni zrozumie potrzeby biznesowe grupy, umiejętnie dostosuję się do aktualnych wymagań, w tym zagwarantuje nieprzerwany dostęp do sieci komórkowej na terenie warszawskiego biura.
Ze względu na charakter firmy wymagany był też dobry zasięg sieci komórkowej na terenach wiejskich.
Ważnym czynnikiem było potraktowanie trzech odrębnych spółek jako grupy i zaproponowanie jednolitej oferty, która będzie fundamentem w momencie połączenia spółek w jedną w roku 2022.
Klient poszukiwał systemu telefonii biurowej, który pozwala na likwidację telefonii stacjonarnej z zachowaniem numeracji. Co okazało się szczególnie istotne w momencie przeniesienia pracowników do pracy z biura do domów. Do działań komunikacji wewnętrznej Klienta niezbędna była również platforma do wysyłki SMS-ów do pracowników.
-
Wymagania
- Dostęp do panelu Klienta, umożliwiający samodzielne dopasowanie parametrów usług do aktualnych potrzeb
- Stabilny zasięg sieci w kluczowej dla Klienta lokalizacji i terenach wiejskich
- Możliwość przekierowania ruchu między lokalizacjami
- Dostęp do platformy do wysyłki SMS-ów
- Możliwość łatwej skalowalności rozwiązania
- Zachowanie numeracji biurowej przy jednoczesnej likwidacji telefonów stacjonarnych
- Bieżący kontakt z opiekunem, który doskonale zrozumie potrzeby Klienta i zaproponuje najkorzystniejsze, często niestandardowe rozwiązanie