Case study
Zapewnienie ciągłości działania aplikacji moBiLET dzięki wdrożeniu rozwiązania
MetroCluster
O firmie
Na polskim rynku są pionierami w dziedzinie świadczenia usług z zakresu wykorzystania smartfonów do płatności za faktyczny czas postoju w strefach parkowania. Aktualnie ich flagowy produkt – aplikacja moBiLET – obejmuje zasięgiem ponad 200 miast w całej Polsce, oferując usługi związane z płatnym parkowaniem, komunikacją miejską czy kolejową komunikacją dalekobieżną. Aplikację można bezpłatnie pobrać z internetu.
Zdaniem Klienta
Posłuchaj rozmowy z Mateuszem Wojtczakiem
Managerem Projektu moBiLET
Podjęte
wyzwanie
Wyzwaniem dla twórców aplikacji moBiLET było zapewnienie płynności działania, odporności na awarie i ciągłości świadczenia usług przez 24 godziny na dobę.
To szczególnie ważne, gdyż użytkownicy sięgają po moBiLET w sytuacjach, gdy natychmiastowo muszą kupić bilet autobusowy bądź opłacić miejsce parkingowe.
Brak dostępu do usługi oznacza dla nich duży stres oraz realne ryzyko mandatu lub innej kary finansowej.
To w konsekwencji powoduje utratę klientów, straty wizerunkowe, a także pogorszenie relacji z partnerami biznesowymi i bankami, które wspierają tę usługę.
Korzyści dla Klienta
Do pobrania
-
Infografika: MetroCluser moBiLET