Dzięki usłudze Workspace as a Service (WaaS) otrzymujesz zoptymalizowane środowisko pracy w ramach atrakcyjnego miesięcznego abonamentu bez konieczności tracenia czasu na długotrwały proces zakupowy. Wobec rewolucyjnych zmian związanych z miejscem świadczenia pracy, odpowiednio skonfigurowany i utrzymywany komputer staje się narzędziem niezbędnym do zapewnienia efektywności pracowników.
W ramach usługi otrzymasz nie tylko gotowy do działania sprzęt biurowy, ale również niezbędne oprogramowanie, aplikacje oraz pełne wsparcie techniczne, dzięki czemu całą energię możesz skupić na głównej działalności przedsiębiorstwa.
Usługa obejmuje w pełni skonfigurowane środowisko pracy, na które składa się laptop DELL, wraz z systemem operacyjnym Windows Pro z możliwością dodawania dowolnych aplikacji biurowych. Całość dopełnia profesjonalne wsparcie techniczne realizowane przez specjalistów IT w sposób zdalny lub w lokalizacji Klienta.
Profesjonalny sprzęt od firmy DELL
W ramach miesięcznego abonamentu masz możliwość korzystania z laptopów DELL dostarczanych przez technologicznego partnera T-Mobile. Po zakończeniu umowy z T-Mobile możesz wykupić sprzęt za 1 zł.
Oszczędzaj swoje zasoby IT
Zintegrowana oferta, w której skład wchodzą komputery, oprogramowanie i wsparcie techniczne to wymierne korzyści dla Twojej firmy:
Abonament 40% niższy niż jednorazowy zakup i utrzymanie sprzętu.
Prosta i szybka możliwość doboru urządzeń, konfiguracji oraz instalacji oprogramowania. Sprzęt trafia bezpośrednio do pracownika.
Usługa CAPEX dostępna w pełnym modelu abonamentowym OPEX.
Stała opłata abonamentowa oraz brak obciążenia zdolności kredytowej.
Nielimitowane wsparcie techniczne w zakresie obsługi i działania komputera oraz standardowych aplikacji biurowych.
Zawsze aktualny podgląd stanu urządzeń, ich wydajności oraz listy zgłoszeń technicznych.
Rozwijaj swoją firmę z Microsoft 365
Wybierz rozwiązanie zwiększające produktywność, Twojej firmy w usłudze Workspace as a Service. Odkryj, jak oprogramowanie Windows PRO z możliwością dokupienia pakietów Microsoft 365 z profesjonalną pocztą i aplikacją, Microsoft Teams może ułatwić Twojej firmie zwiększenie cyberbezpieczeństwa, obniżenie kosztów i zapewnienia pracownikom możliwości wykonywania pracy z dowolnego miejsca. Microsoft 365 to zawsze aktualne narzędzia do wydajnej pracy, dzięki którym bezpiecznie zrealizujesz zadania zarówno zdalnie, jak i w siedzibie firmy.
Masz pełne wsparcie techniczne
Workspace as a Service to także pełne wsparcie techniczne dla sprzętu oraz oprogramowania, z którego korzystasz! T- Mobile zapewnia pomoc techniczną, zdalnie lub w lokalizacji Klienta, najpóźniej kolejnego dnia roboczego. Jednak to nie wszystko! W przypadku bardziej zaawansowanych problemów technicznych dostarczany jest sprzęt zastępczy.
Zapewnienie gotowego środowiska pracy biurowej, składającego się ze sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wsparcia technicznego.
Pakiety standardowe
Potrzebujesz niezbędnych narzędzi do pracy biurowej lub zdalnej?
Wybierz gotowy pakiet Workspace as a Service, dokup niezbędne aplikacje Microsoft 365 i zadbaj o bezpieczeństwo z Cloud Security.
DEL LLATITUDE 7440
14-calowy notebook klasy premium
Procesor
Intel® Core™ i5-1350P
Pamięć RAM
16 GB, LPDDR5, 4800 MT/s, integrated
Dysk
Dysk SSD M.2 PCIe NVMe Class 35 o pojemności 512 GB
Przekątna ekranu
14.0" FHD (1920x1200) AG
Oprogramowanie
Windows 11 PRO
Godziny realizacji wparcia technicznego
Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń przez infolinię 880 100 300 - w dni robocze w godz. 8.00 - 16.00.
Okres abonamentu w miesiącach
243648
Miesięczna kwota abonamentu (netto)*
289 zł209 zł169 zł
*Sprzęt i cena są uzależnione od dostępności. Ceny na dzień 11.09.2023
DELL LATITUDE 3540
Notebook z ekranem 15,6”
Procesor
Intel® Core™ i3-1315U
Pamięć RAM
8 GB, 1×8 GB, DDR4 Non-ECC
Dysk
Dysk SSD M.2 PCIe NVMe Class 35 o pojemności 256 GB
Przekątna ekranu
15,6” FHD (1920x1080)
Oprogramowanie
Windows 11 PRO
Godziny realizacji wparcia technicznego
Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń przez infolinię 880 100 300 - w dni robocze w godz. 8.00 - 16.00.
Okres abonamentu w miesiącach
243648
Miesięczna kwota abonamentu (netto)*
189 zł139 zł119 zł
*Sprzęt i cena są uzależnione od dostępności. Ceny na dzień 11.09.2023
DELL LATITUDE 5540
Notebook wyposażony w inteligentne funkcje i większą moc
Procesor
Intel® Core™ i5-1345U vPro
Pamięć RAM
16 GB, 2×8 GB, DDR4 Non-ECC
Dysk
Dysk SSD M.2 PCIe NVMe Class 35 o pojemności 512 GB
Przekątna ekranu
15,6” FHD (1920x1080)
Oprogramowanie
Windows 11 PRO
Godziny realizacji wparcia technicznego
Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń przez infolinię 880 100 300 - w dni robocze w godz. 8.00 - 16.00.
Okres abonamentu w miesiącach
243648
Miesięczna kwota abonamentu (netto)*
249 zł179 zł149 zł
*Sprzęt i cena są uzależnione od dostępności. Ceny na dzień 11.09.2023
Cloud Security Bronze
Jedyna na polskim rynku usługa łącząca elastyczność chmury i przystępność cenową abonamentu. Zabezpiecza wszystkie urządzenia dostępne w firmie, również w trybie offline. System zbudowany w oparciu o firewall nowej generacji jest nadzorowany przez Cyber Defense Center. Gwarantuje ochronę przed złośliwym oprogramowaniem, takim jak ransomware, exploit, trojany bankowe oraz szczególnymi atakami: bezplikowymi, oraz dnia zerowego.
Miesięczny koszt – 24,90 PLN, niezależnie od okresu trwania umowy.
Uszczypnij, aby powiększyć
Kalkulator
Workspace as a Service
Dell Latitude 3540
Notebook z ekranem 15,6''
Dell Latitude 5540
Notebook wyposażony w inteligentne funkcje i większą moc
Dell Latitude 7440
14-calowy notebook klasy premium
Procesor
Intel® Core™ i3-1315U
Intel® Core™ i5-1345U vPro
Intel® Core™ i5-1350P
Pamięć RAM
8 GB, 1×8 GB, DDR4 Non-ECC
16 GB, 2×8 GB, DDR4 Non-ECC
16 GB, LPDDR5, 4800 MT/s, integrated
Dysk
Dysk SSD M.2 PCIe NVMe Class 35 o pojemności 256 GB
Dysk SSD M.2 PCIe NVMe Class 35 o pojemności 512 GB
Dysk SSD M.2 PCIe NVMe Class 35 o pojemności 512 GB
Przekątna ekranu
15,6” FHD (1920x1080)
15,6” FHD (1920x1080)
14.0" FHD (1920x1200) AG
Oprogramowanie
Windows 11 PRO
Windows 11 PRO
Windows 11 PRO
Wsparcie techniczne
Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń przez infolinię 880 100 300, w dni robocze w godz. 8.00-16.00
Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń przez infolinię 880 100 300, w dni robocze w godz. 8.00-16.00
Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń przez infolinię 880 100 300, w dni robocze w godz. 8.00-16.00
Aktualnie wybrana ilość pakietów M365 przewyższa liczbę wybranych laptopów. Zmniejsz liczbę pakietów Microsoft, aby kontynuować. Pamiętaj, że ilość pakietów Microsoft może być dowolna, ale nie większa niż ilość laptopów.