Infolinia

Wyższa jakość obsługi
dzięki infolinii.

Kompleksowe rozwiązanie do obsługi połączeń przychodzących, umożliwiające Klientom kontakt z Twoją firmą poprzez bezpłatne numery 0-800 i częściowo płatne 0-801.
Dostępne w opcji krajowej oraz międzynarodowej w ponad 80 państwach na całym świecie.

Infolinia w T-Mobile

Warianty usługi

Freephone
(opcja krajowa i międzynarodowa)

Klienci otrzymują bezpłatny dostęp do informacji o Twojej firmie. Mogą oni łączyć się z numerem infolinii z dowolnego miejsca w kraju, nie ponosząc z tego tytułu żadnych kosztów.

Shared Cost
(tylko opcja krajowa)

Oferuje dzwoniącym praktyczny, prosty i niedrogi kanał dostępu do informacji o Twojej firmie. Dzwoniący pokrywa jedynie część opłaty za połączenie, co czyni opcję Shared Cost usługą wysoce opłacalną.

  • Usługi dodatkowe
    i opcje rozbudowy

  • Aplikacja do zarządzania usługą

  • System IVR

  • Przekierowywanie połączeń
    w ramach zdefiniowanych
    scenariuszy

  • Kolejkowanie
    połączeń

  • Poczta
    głosowa

Zalety
produktu

Przyjazne
API

Pełna integracja systemu ze środowiskiem w Twojej firmie.

Prosta
numeracja

Pula przyjaznych numerów oraz możliwość wyboru numerów złotych w opcji krajowej.

Dwa rodzaje
numerów międzynarodowych

  • IFN – w każdym kraju inny numer.
  • UIFN – jeden uniwersalny numer dla wszystkich krajów.

Materiały
do pobrania

  • Grafika

    Infografika – Klient a wizerunek. Jak postrzegana jest Twoja firma?

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Polecane
treści

Zobacz wszystkie artykuły w strefie wiedzy
1-4 minut

5 sekretów skutecznej współpracy w rozproszonym zespole

1-4 minut

Klient w centrum uwagi: sekrety efektywnej obsługi

2-5 minut

Przygotuj firmę do efektywnego korzystania ze zintegrowanej komunikacji

Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...