Mobile as a Service [MaaS]

Zyskaj wsparcie w zarządzaniu usługami mobilnymi

Dowiedz się więcej

Mobile as a Service to usługi, w ramach których T‑Mobile dostarcza pełną, bezpośrednią obsługę pracowników.

 

  • Automatyzacja zmian na kartach SIM
  • Dystrybucja SIM i urządzeń do pracowników
  • Oferta usług prywatnych dla pracowników
  • Najem urządzeń mobilnych
  • Ochrona pracowników i urządzeń

Oferta

Mobile as a service - wykaz produktów
Mobile as a service - wykaz produktów

Płacisz tylko kiedy korzystasz

Pakiety automatyczne

Opłaty za Pakiety automatyczne są naliczane tylko w tych okresach rozliczeniowych, gdy użytkownik faktycznie z takiego pakietu skorzystał. Pakietu nie trzeba włączać i wyłączać by usługa była dostępna dla użytkownika – po prostu w tych miesiącach, gdy z pakietu nie korzystał, firma nie ponosi opłat.

Pakiety automatyczne obejmują zarówno pakiety indywidualne jak i pakiety współdzielone. Dostępne są pakiety na transmisję danych oraz na usługi głosowe. Pakiety automatyczne działają w kraju i w roamingu. Klient ma pełną elastyczność w dobieraniu potrzebnych pakietów oraz w definiowaniu ich maksymalnej ilości.

Taka konfiguracja odpowiada potrzebom 99,9% klientów biznesowych.

Efektywna wysyłka SIM i urządzeń do pracowników

Wysyłka do pracowników

Wysyłka do pracowników pozwala T-Mobile na dostarczenie urządzeń oraz kart SIM wraz z aktywacją usługi oraz przeniesieniem numeru bezpośrednio do wskazanego przez Klienta pracownika.

Pracownik, poprzez eSerwis, wskazuje adres dostarczenia przesyłki lub numer paczkomatu, do którego ma być zrealizowana przesyłka. Usługi na karcie SIM są aktywowane bezpośrednio po odbiorze przesyłki bez konieczności ingerencji administratora.

Proces jest w pełni dostępny na eSerwis. Proces jest w pełni cyfrowy i nie wymaga podpisywania przez pracowników jakichkolwiek umów lub oświadczeń. Wysyłka jest także stale monitorowana i raportowana przez T-Mobile.

Dodatkowy benefit dla pracowników

Pakiety Prywatne

Pakiety Prywatne to zestaw unikalnych ofert dla pracowników Klientów dostępny do zalogowaniu się na eSerwis w trybie użytkownika. Pracownicy mają dostęp do różnych usług obejmujących pakiety danych na kraj, na roaming w Unii Europejskiej oraz na Świat. Zakupione pakiety zawsze są wykorzystywane w pierwszej kolejności.

Zakup jest realizowany z wykorzystaniem płatności online i w żaden sposób nie obciąża Klienta B2B – nie jest doliczany do faktury, nie jest prezentowany na kontach firmowych.

Prócz Pakietów Danych dostępne są także dla Pracowników oferty z innych obszarów:

  • oferty zakupu usług prywatnych (nowe karty SIM) z rabatami na zakup telefonów
  • oferty partnerów T‑Mobile skierowane do pracowników Klientów

 

Dowiedz się więcej

Łatwa samoobsługa pracowników na eSerwis

Obsługa Pracowników
Obsługa Pracowników

Już wkrótce

Obsługa Pracowników

Obsługa Pracowników na eSerwis to zestaw funkcji, które dają firmie możliwość przekazania administracji usługami w ręce pracownika.

Firma określa jakie usługi są:

  • obowiązkowe – musza być zawsze aktywne dla Pracownika
  • opcjonalne – Pracownik może je samodzielnie włączać i wyłączać
  • zablokowane – pracownik nie może z nich korzystać

Tak zdefiniowany zestaw usług jest udostępniony Pracownikowi w eSerwis. Gdy użytkownik chce włączyć np. roaming międzynarodowy i pakiet danych na Unię Europejska – po prostu loguje się do eSerwis i tam (o ile pracodawca się na to zgodził) włącza tę usługę.

Dodatkowo Pracownik dysponuje dedykowaną aplikacją mobilną i tym samym zawsze jest w stanie zrealizować swoją potrzebę – najszybciej jak tylko jest to możliwe.

Tani i łatwy sposób pozyskania urządze

Najem Urządzeń
Najem Urządzeń

Już wkrótce

Najem Urządzeń

Najem Urządzeń od T‑Mobile to usługa polegająca na wynajęciu urządzenia mobilnego na okres 24 miesięcy bez konieczności zakupu tego sprzętu. Taki kształt usługi pozwala obniżyć koszty pozyskania sprzętu o minimum 20% w stosunku do obecnej oferty rynkowej.

Usługa Najmu będzie umożliwiała wiele opcji do wyboru, w zależności od oczekiwań Klienta, w tym możliwość:

  • wykupienia urządzenia po zakończenia okresu umowy
  • wcześniejszej wymiany urządzenia na nowszy model
  • wcześniejszego rozwiązania Umowy bez dodatkowych kosztów
  • wymianę uszkodzonego urządzenia na urządzenie odnowione
  • ubezpieczenie urządzenia od uszkodzenia lub utraty

Ochrona pracowników i urządzeń przed cyberzagrożeniami

Bezpieczeństwo

Już wkrótce

Każda karta SIM używana przez pracownika może być objęta ochroną pasywną lub aktywną. Firma, w zależności od grupy pracowników będzie ustalała poziom ochrony Pracownika. Poziom ochrony będzie zależał od wybranego pakietu usługi Cyber Guard. Chcemy by Państwa dane i Pracownicy byli bezpieczni.

Każde użytkowane przez Pracowników urządzenie będzie także mogło być objęte ochroną. Stosując rozwiązania Zero Touch Enrolment takie jak ABM, Knox lub Google Zero Touch powiązane z usługami klasy MdM będziemy w stanie efektywnie chronić urządzenia aktywne w Państwa firmie.

Definiowanie polityki i poziomu ochrony będzie należał do Państwa kompetencji, natomiast administrowanie użytkownikami i urządzeniami oraz monitorowanie stanu ochrony i reagowanie na incydenty będzie po stronie T‑Mobile.

T-Mobile 5G

Łączymy najlepszą sieć na rynku z ofertą umożliwiającą elastyczne zarządzanie numerami i usługami.

Dowiedz się więcej

Zalety
produktu

Optymalizacja procesów

Odciążenie IT, administracji, księgowości i logistyki

Bezpieczeństwo

Ochrona pracowników i urządzeń przed cyberzagrożeniami

Oszczędności

Niższe koszty operacyjne i mniej czasu przeznaczanego na administracje

Zadowolenie pracowników

Dedykowane i unikalne oferty prywatne dla Pracowników

Wygoda

Procesy realizowane przez T-Mobile z minimalnym zaangażowaniem Klienta

Ekologia

Ograniczenie zużycia surowców dzięki ponownemu wykorzystaniu sprzętu

Polecane
treści

5-8 minut
Nadchodzi NIS2: jak zadbać infrastrukturę sieciową

Nadchodzi NIS2: jak zadbać o infrastrukturę sieciową

4-7 minut
Igrzyska w cieniu walki z hakerami: jakie lekcje z Paryża płyną dla polskich firm?

Igrzyska w cieniu walki z hakerami: jakie lekcje z Paryża płyną dla polskich firm? 

Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...