Case study

Stabilne i bezpieczne łącza sieciowe w
260 salonach
Deichmann

O firmie

Deichmann jest obecny na światowym rynku od ponad stu lat. Od przeszło dwóch dekad rozwija prężnie działającą sieć sklepów również w Polsce, oferując swoim klientom obuwie i akcesoria największych marek oraz z powodzeniem tworzy własne kolekcje.

Obecnie firma zatrudnia 2200 pracowników, a w całym kraju działa ponad 280 sklepów. O skali działalności Deichmann Polska najlepiej świadczy fakt, że w 2022 roku sprzedaż osiągnęła zawrotny poziom 9 mln par butów.

Zdaniem Klienta

Podjęte
wyzwanie

Dynamiczny rozwój firmy oraz awaryjność wcześniej stosowanych łączy DSL sprawiły, że Deichmann Polska zaczął poszukiwać nowego partnera biznesowego.

Czego oczekiwał klient?

Kluczowym założeniem wspólnego projektu było zagwarantowanie jednakowej jakości usług dostarczanych do rozproszonej sieci sklepów o zróżnicowanej infrastrukturze. Liczne lokalizacje w całym kraju wymagały więc modernizacji oraz dostosowania standardu technicznego do potrzeb nowoczesnego i prężnie działającego przedsiębiorstwa.

Podjęte wyzwanie
  • Wymagania

  • Ujednolicenie jakości usług
  • Sprawny i przejrzysty proces wdrożenia
  • Niezawodność działania
  • Elastyczne i indywidualne podejście

Zastosowanie rozwiązania i technologie

Internet Biznes od T-Mobile

Internet Biznes od T-Mobile

Odpowiedzią na potrzeby Deichmann Polska okazała się usługa Internet Biznes. Jest to najwyższej klasy symetryczne, dedykowane łącze dostępu do Internetu. Wdrożenie może być realizowane za pomocą kilku rodzajów technologii dostępowych w tym łączy światłowodowych, radiowych typu punkt-punkt oraz punkt-wielopunkt.

Na potrzeby tej realizacji został powołany specjalny, 40-osobowy zespół projektowy. Oddanie każdego łącza było akceptowane przez klienta, aby zagwarantować całkowitą przejrzystość wspólnych działań. W salonach Deichmann Polska, w których wdrożono usługę Internet Biznes, klient ma do dyspozycji symetryczne łącze o przepustowości do 100 mbps, niemalże 100-procentową gwarancję SLA, zapasowe łącza 5G lub LTE w każdej lokalizacji, a także proaktywny monitoring sieci.

Zalety
i korzyści

Symetryczne łącze

Jednakowa prędkość wymiany danych w obu kierunkach.

Stabilność

Działanie niezależne od liczby użytkowników i urządzeń korzystających z Internetu.

Gwarancja dostępności ~ 100%

Gwarantowane utrzymanie parametrów usługi dzięki umowie SLA.

Proaktywny monitoring

Informowanie o awariach i podejmowanie działań naprawczych.

Łącza zapasowe

Łącza LTE lub 5G dostępne w każdym salonie sprzedaży.

Do pobrania

  • Grafika

    Ikonografika: Stabilne i bezpieczne łącze sieciowe w 260 salonach Deichmann

Masz pytania lub potrzebujesz ofertę?

Masz pytania lub potrzebujesz ofertę?

Skontaktuj się z doradcą

Sukcesy naszych Klientów

  • Tide Software obsługuje rocznie blisko 1 miliard połączeń głosowych, 1,5 miliarda wiadomości SMS, 600 milionów e-maili oraz ponad 30 milionów wiadomości MMS. Dowiedz się, jak zbudowaliśmy strategiczne partnerstwo i zoptymalizowaliśmy komunikację biznesową.
    Zobacz case study
  • Arboretum w Rogowie to jeden z ośrodków Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, który należy do grona największych ogrodów tego typu w Polsce. Multidyscyplinarna jednostka łączy działalność naukową oraz edukacyjną wraz z hodowlą nowych odmian roślin oraz szeregiem usług komercyjnych. Zobacz, jak wspólnie stworzyliśmy pokazowe laboratorium.
    Zobacz case study
  • Providing network services to over 260 Deichmann stores scattered across the country. Take a look behind the scenes of a truly large-scale deployment and see how Business Internet can transform the face of any company.
    Zobacz case study
  • Boryszew S.A.'s Maflow branch in Tychy is a manufacturer of rubber and plastic components used in automotive air conditioning systems. The company was looking for a solution that would enable constant, secure, and fault-free communication between its branches around the world.
    Zobacz case study
Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...