Platforma Głosowa

Zintegrowana platforma głosowa od jednego dostawcy.

Jest to kompleksowe, chmurowe rozwiązanie, zapewniające komunikację w Twojej firmie – dzięki niej uzyskasz możliwość zarządzania połączeniami głosowymi, wysyłki i odbioru komunikatów, a także sieciowania istniejących rozwiązań głosowych: stacjonarnych i mobilnych.

 

W zależności od potrzeb będziesz mógł stworzyć efektywną politykę połączeń, dzięki której zapewnisz lepszą obsługę swoich klientów, zbudujesz stanowiska do obsługi kampanii marketingowych oraz zoptymalizujesz koszty infrastruktury telekomunikacyjnej w swojej firmie.

 

Platforma głosowa

Kompleksowe
rozwiązanie

W ramach usługi wyróżniamy trzy obszary funkcjonalne.

Platforma Głosowa
Grupa

Łączy ze sobą funkcjonalności wirtualnej centrali, rozwiązania Call/Contact Center oraz hurtowego wysyłania wiadomości. Pozwala zintegrować wszystkie rozwiązania głosowe, mobilne i stacjonarne w jeden, spójny system, zawierający takie serwisy jak:

  • IVR,
  • kolejkowanie połączeń,
  • wewnętrzną numerację skróconą,
  • raporty i statystyki połączeń,
  • nagrywanie połączeń,
  • telekonferencje,
  • wysyłka hurtowa SMS/MMS,
  • e-mail-to-message (SMS, MMS, FAKS),
  • zarządzanie z poziomu panelu www lub integracja po API.

Platforma Głosowa
Konto

Konto SIP wraz z numeracją stacjonarną, atrakcyjnymi planami taryfowymi oraz szerokim wyborem telefonów IP.

Każdy pracownik w firmie może korzystać z innego planu taryfowego uzależnionego od wykonywanych zadań. Plany taryfowe pozwalają na wykonywanie nielimitowanych połączeń krajowych i/lub międzynarodowych w ramach stałych opłat.
Takie podejście pozwala precyzyjnie zaplanować wydatki telekomunikacyjne w firmie.

Platforma Głosowa
Trakt

Dostęp do publicznej sieci telefonicznej poprzez typ łącza dopasowany do Twojej infrastruktury:

  • SIP Trunk (backup, łącze podstawowe),
  • linia cyfrowa ISDN PRI/BRI.

W ramach rozwiązania oferujemy:

  • wsparcie przy wymiarowaniu i projektowaniu łączy,
  • ilość kanałów głosowych dostosowana do indywidualnych potrzeb Klienta,
  • SLA.

Usługi
dodatkowe

Nagrywanie PRO

Nagrywanie PRO

Usługa rejestracji i archiwizacji połączeń głosowych oraz SMS jest zgodna z wymaganiami regulacji MIFID II. Posiada możliwość rejestracji połączeń przychodzących – zarówno poprzez numer dostępowy Platformy Głosowej Grupa, jak i trafiających bezpośrednio na numery stacjonarne i mobilne pracowników.

Nagrywanie PRO

Możliwości:

  • dedykowany panel do archiwizowania i katalogowania nagrań,
  • szyfrowanie nagrań, w tym z wykorzystaniem asymetrycznego klucza publicznego,
  • nagrywanie dwukanałowe w formatach .mp3 lub .wave,
  • zapowiedzi głosowe informujące o nagrywaniu rozmowy: indywidualne dla poszczególnych użytkowników, z możliwością umieszczenia w IVR,
  • archiwizacja nagrań na dedykowanej lub współdzielonej przestrzeni dyskowej,
  • możliwość archiwizacji nagrań na infrastrukturze Klienta,
  • możliwość integracji z narzędziem do zarządzania archiwum po API,
  • dodatkowe tagowanie rozmów kodem DTMF.

Zasada
działania

Telefonia komórkowa

Rozwiązanie telefonii komórkowej oparte jest na sieci własnej T-Mobile, umożliwiając realizację połączeń głosowych, ale również zaawansowanych funkcjonalności wirtualnej centrali, wysyłania wiadomości SMS z wykorzystaniem dedykowanej aplikacji WWW, wysyłania i odbierania wiadomości faks oraz nagrywania połączeń zarówno komórkowych, jak i stacjonarnych.

Telefonia stacjonarna

W przypadku telefonii stacjonarnej dostęp do Platformy Głosowej realizowany jest w oparciu o dowolne łącze Internetowe lub łącze dedykowane, które zapewnia bezpieczeństwo, niezawodność i wysoką jakość połączeń.

PlTFORMA GŁOSOWA SCHEMAT
Schemt działania zarządzany WAF

Zalety
produktu

Brak kosztów
na start

Model opłat abonamentowych pozwala na pełną przewidywalność i łatwe planowanie.

Gwarantowana
ciągłość pracy

Usługa jest w pełni redundantna, z możliwością podpisania SLA na poziomie nawet do 99,99%.

Przyjazne API

Łatwa integracja z aplikacjami firmowymi, np. CRM, Microsoft Exchange.

Łatwe
zarządzanie

Konfiguracja i zarządzanie usługami z wykorzystaniem intuicyjnego panelu dostępnego przez przeglądarkę.

Hurtowa wysyłka
komunikatów

Możliwość masowej wysyłki personalizowanych komunikatów SMS i MMS.
przetwarzanie-danych

Szerokie funkcjonalności
dodatkowe

Wirtualna recepcja, panel administracyjny,nagrywanie rozmów, kalendarz wydarzeń cyklicznych, zaawansowany moduł telekonferencyjny.

Kompleksowa
obsługa

Cała obsługa platformy jest po stronie T-Mobile.

Jedna
faktura

Jeden operator, jedno centrum kompetencjii wsparcia technicznego.

Poznaj sukcesy
naszych Klientów

BIBUS MENOS

Indywidualnie zaprojektowane systemy IT łączące centralę firmy z 9 oddziałami.

BMW MINI Bońkowscy

-Wdrożenie procesów usprawniających obsługę klienta i połączenie trzech salonów dealerskich w jednym systemie.

Corteva Agriscience

Bezpieczna, wydajna i stabilna infrastruktura sieciowa gwarantująca Klientowi możliwość niezawodnej komunikacji w miastach i na terenach wiejskich.

Telmon

Kompleksowa, skalowalna usługa telekomunikacyjna zapewniająca bezawaryjną pracę blisko 500 konsultantów telefonicznych.

Bocian Pożyczki

Gwarancja bezpiecznego przepływu informacji oraz budowa stabilnego środowiska pracy dla ponad 1400 doradców, przebywających w odległych lokalizacjach.

Materiały
do pobrania

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Polecane
treści

Zobacz wszystkie artykuły w strefie wiedzy
1-3 minuty

Sposób na wąskie gardła twojej organizacji

1-4 minut

5 sekretów skutecznej współpracy w rozproszonym zespole

2-5 minut

Przygotuj firmę do efektywnego korzystania ze zintegrowanej komunikacji

Pytania
i odpowiedzi

W jaki sposób mogę połączyć własną centralę IP PABX z siecią publiczną oraz jak połączyć numery stacjonarne i komórkowe pracowników w jedną grupę logiczną?

Połączenie centralki IP PABX z siecią publiczną zapewni Ci usługa Platforma Głosowa Trakt – nasi pracownicy pomogą Ci dopasować parametry usługi do Twoich wymagań. Dzięki usłudze Platforma Głosowa Grupa będziesz mógł połączyć w ramach jednego rozwiązania telefonię stacjonarną i mobilną w jeden spójny system.

Od czego zależy wysokość opłat w usłudze Platforma Głosowa Grupa?

Na opłaty za usługę Platforma Głosowa Grupa składają się stała opłata miesięczna oraz abonament uzależniony od ilości numerów dostępowych. Oprócz tego, możesz wybrać dodatkowe funkcjonalności takie jak nagrywanie połączeń lub pakiety minut na połączenia lub SMSy. Szczegółową wycenę rozwiązania dopasowanego do Twoich potrzeb przygotuje opiekun handlowy.

W jaki sposób mogę uwolnić swoją firmę od kosztów związanych z utrzymaniem infrastruktury telekomunikacyjnej?

Dzięki usługom Platforma Głosowa Grupa oraz Platforma Głosowa Konto możesz zrezygnować z samodzielnego utrzymywania centrali PABX i związanych z tym kosztów i ryzyka. Nasi pracownicy mogą także przygotować dla Ciebie projekt rozwiązania niestandardowego, który odpowie na specyficzne potrzeby Twojej firmy.

Czy usługa Platforma Głosowa jest w stanie zapewnić mi ciągłość działania biznesu w modelu pracy zdalnej?

Dzięki możliwości połączenia rozwiązań stacjonarnych i mobilnych w ramach usługi Platforma Głosowa Grupa, połączenia przychodzące na numer dostępowy mogą być przekazywane do osób pracujących zdalnie poza biurem w sposób niezauważalny dla dzwoniącego i bez dodatkowych kosztów. Abonenci usługi Platforma Głosowa Konto mogą przenieść swój telefon IP i korzystać z niego z dowolnego miejsca, w którym posiadają dostęp do Internetu.

Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...